Polki chcą czerpać z życia pełnymi garściami, dzielić się radością i zarażać entuzjazmem. #PRZYJEMNOŚĆ to wartość, która nas wyróżnia - pokazują wyniki ogólnopolskiego badania „Powiedz nam, JAK LUBISZ?” zainicjowanego przez CIN&CIN, najbardziej kobiecą markę win.
Marka CIN&CIN – sprzymierzeniec kobiet - sprawdziła, co jest najsilniejszą cechą Polek. Co nas charakteryzuje i wyróżnia? Co jest dla nas najważniejsze przy podejmowaniu decyzji? Na co stawiamy w życiu? Na #KOBIECĄSIŁĘ, #WOLNOŚĆ czy #PRZYJEMNOŚĆ?
W ogólnopolskiej ankiecie „Powiedz nam, JAK LUBISZ” dostępnej na www.cincinlubietak.pl wzięło udział 1306 Polek. Uczestniczki odpowiadały na 10 pytań zamkniętych i jedno otwarte. Wyniki pokazują, że współczesne Polki są coraz bardziej niezależne i silne. Same dokonują wyborów, działają na własnych zasadach i nie boją się czerpać z życia pełnymi garściami.
37,58% kobiet stawia na #PRZYJEMNOŚĆ jako najważniejszą wartość ze świata CIN&CIN. Dla 36,67% Polek liczy się przede wszystkim #WOLNOŚĆ, a dla 24,84% - #KOBIECASIŁA.
Co to oznacza? Ponad połowa uczestniczek badania podczas imprezy uwielbia wmieszać się w roztańczony tłum. Spotykając interesującego mężczyznę chcemy z nim rozmawiać do białego rana (prawie 41%). Wpadając w tarapaty, nie boimy się spojrzeć prawdzie w oczy (42,50%) albo rzucamy się w wir zdarzeń (29,56%). Świat zdecydowanie wolimy obserwować z własnej perspektywy niż przez różowe okulary. Zapytane o wybór: nowe buty czy daleka podróż, natychmiast pakujemy walizkę (54%). W wolnej chwili połowa z nas skrzykuje ekipę na imprezę. Jeśli dbamy o formę, to najchętniej wSPAniale się relaksując. W doborze ubrań kierujemy się własnym stylem, czyli wolnością. Winem rozkoszujemy się najchętniej w dobrym towarzystwie – miejsce nie gra roli. W restauracji ponad połowa z nas szuka ulubionych smaków, które sprawią nam największą przyjemność.
Co jeszcze wyznały Polki w badaniu CIN&CIN „Powiedz nam, JAK LUBISZ?”:
„…Kobiety są mega silne, na co dzień muszą pokazywać swoim bliskim, jak wytrzymują presję i nadmiar obowiązków…” (Natalia)
„…wolność? Myślę, że jest to poznawanie samej siebie i odkrywanie swoich możliwości. Rozwijanie się…” (Anna)
„Lubię tak, gdy czas staje w miejscu, a ja stoję na progu samolotu i zaraz mam skoczyć. (…) To tu, 4000 m nad ziemią, gdy spadam z prędkością 200 km/h, wiem że żyję!...” (Katarzyna)
„…Ślązaczki nie załamują się byle czym, to w nas po prostu jest, to poczucie, że zawsze trzeba dać radę…” (Katarzyna)
„…Wolność to stan umysłu, którego komponentami są otwartość, wiedza i tolerancja…” (Ewa)
„Mam za sobą lat 60 życia i sporo mądrości wynikającej z praktyki, co mi mówi: nie trać czasu, nie rób głupot, skup się na tym, by wesoło, bez hałasu, dogodzić sobie codziennie czymś miłym...” (Mirosława)
Badanie CIN&CIN było jednocześnie konkursem. Trzy autorki najlepszych odpowiedzi na pytanie otwarte wzięły udział w sesji zdjęciowej pod hasłem „CIN&CIN Lubię tak”!”. Stanęły przed obiektywem fotografki Ewy Sawickiej, znanej z odważnych portretów, fotografii mody i lifestyle. Kobiety CIN&CIN wystąpiły w koszulkach z limitowanej edycji młodej warszawskiej marki Dash My Buttons!
– Myślę, że w Polsce kobietom nadal brakuje pewności siebie. Jeszcze nie umiemy czerpać przyjemności ze swojego życia. Wciąż za mało o sobie myślimy. Dobrym przykładem są Włoszki! One nawet inaczej mówią, inaczej się poruszają. Bije od nich pewność siebie. Mają w sobie więcej luzu i pozytywnego nastawienia do życia. Miejmy odwagę, tak jak one, otwarcie mówić o swoich marzeniach – podkreśla Joanna, laureatka konkursu w kategorii #PRZYJEMNOŚĆ. – Pracuję w swoim zawodzie, kocham to co robię, mam dziecko, ale nie zapominam o sobie. Podróżuję, znajduję czas na książki i chwilę dla siebie. Nie boję się mówić o tym głośno. Codzienność powinna być przyjemnością.
Elżbieta, choć wygrała konkurs CIN&CIN w kategorii #WOLNOŚĆ też nawiązuje do swoich małych przyjemności. - Dla mnie wolność to brak poczucia stłamszenia. Jestem spełniona i szczęśliwa. Nie dążę do ideałów, nie martwię się na zapas i nie szukam dziury w całym. Wolność łączę z przyjemnością i miłością – stwierdza Elżbieta. – Zawodowo pracuję z dziećmi, w domu też mam dwójkę, ale znalazłam czas na konkurs tylko dla kobiet. Takie chwile są bezcenne, tylko dla mnie. Każda z nas na nie zasługuje.
Studentka architektury Magda – uosobienie #KOBIECEJSIŁY – energię czerpie ze sportu. Studiuje, tańczy, jest instruktorką zumby… – Kobieca siła pozwala mi stawiać sobie cele i spełniać marzenia. Na problemy staram się patrzeć z innej strony. Kiedyś wszystko analizowałam, stresowałam się, teraz staram się po prostu żyć chwilą! – dodaje.
Dla kobiet CIN&CIN wolność i siła to najlepszy przepis na przyjemność. Dla nich wolność wyboru jest oczywista. Żyją na własnych zasadach, zrywają ze stereotypową rolą i inspirują innych. Zmieniają bieg historii. To duże wyzwanie dla współczesnych Polek. Dlatego CIN&CIN nie przestaje o tym mówić. 8 marca inauguruje „Challenge Modowy – Cin&Cin Lubię TAK”, w którym zmierzą się influencerki w trzech stylizacjach modowych, inspirowanych wartościami kobiety CIN&CIN. Internauci zagłosują na najlepsze zestawy i zdecydują, które influencerceki zaprezentują swój styl na krakowskim Fashion Square.
Więcej na stronie akcji: www.cincinlubietak.pl i Facebooku https://www.facebook.com/CINandCIN/
#lubietak #cincinlubietak #cincin
Cin&Cin - to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce. W portfolio marki znajdują się wina jedne z najczęściej wybieranych przez konsumentów: wina musujące, wina stołowe oraz gotowe drinki. CIN&CIN to od lat marka kojarzona z kobiecością i kobiecym punktem widzenia. Kluczowe wartości CIN&CIN to kobieca siła, wolność i przyjemność, które razem tworzą swoisty „feminizm przyjemności”. Marka CIN&CIN łącząc w sobie elegancję i uwodzicielski smak jest sprzymierzeńcem odważnych i pewnych siebie kobiet.
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/polki-stawiaja-na-przyjemnosc